2013. október 6., vasárnap

Kritika#2



Először, nem tudtam mit gondoljak a címről. Csók tolvaj. Sablonosnak tűnt. Kellemesen csalódtam.
Történet:
Tipikus love-story. Cuki. Olyasmi amire mindenki vágyik. Pláne karácsonykor. Tetszett.
Mivel csak három rész van részletes leszek, mint már említettem sablon történetre számítottam,kellemesen csalódtam hisz a történeted minden csak nem sablon. Tetszett hogy a prológus múltat idéz.
Az első fejezet valami csodás,h angulatos ,Delia egy igazán empatikus lány de eddig Helena a kedvencem.
- Ő a karácsonyi ajándékom? – mutatott felém lelkesen. -Ez a kedvenc részem...:)Egész helyes srác...hát jóóó:)
Nagyon tetszik, a történet érdekfeszítő. Nos szereztél magadnak egy új olvasót.
Kedvenc női szereplőm: Helena
Kedvenc férfi szereplőm: Le kell írni? Juju persze.

Kinézet:
Fejléc: Nem rossz, a címhez passzol viszont a történethez nem. Nem ordít róla a karácsony. Már pedig Delia szereti a karácsonyt. Én nem azt mondom hogy cseréld le, de én váloztatnék rajta.
Háttér: Na az már más tészta, passzoló, tetszik.
Betűtípus: Egyszerű és nagyszerű:)

Összességben tetszik ez a blog. Ajánlom mindenkinek!
10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése